Košík
Košík je prázdný.

Reklamace

Bezvapostele reklamace


 

Naším cílem je dělat vše tak, aby byl nákup každého zákazníka proběhl hladce bez jakochkoli problémů. Někdy se však bohužel může objevit problém, který vyžaduje další řešení. Připravili jsme proto pro vás pár rad a návodů, jak postupovat když je něco v nepořádku. Pokud si nebudete jisti jak v případě nějakého problému postupovat, neváhejte nás kontaktovat na infolince tel: 777 050 078. Zde vám některý z pracovníků poradí, jak problém se zbožím co nejrychleji vyřešit.

Co dělat, když je dovezené zboží poškozené?

Při přebírání zboží od přepravce nebo od našeho řidiče si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.  Pokud obal zboží nejeví známky poškození, ale přesto si nejste jisti, můžete před potvrzením dopravního listu obal rozbalit a obsah zásilky zkontrolovat. Reklamace na viditelné poškození zboží přepravou bez příslušného zápisu v přepravním listu nemohou být uznány jako oprávněné ! 

Jeví-li při kontrole zboží známky poškození přepravou, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat naši infolinku. Pokud si nejste jisti, stačí zavolat a my vám poradíme jak dále postupovat.

Nepřebírejte viditelně poškozené zboží

Ačkoli se v celém procesu důsledně dbá na kvalitu dopravy, přesto se může stát, že k vám dorazí výrobek s viditelně poškozeným obalem. Takovou zásilku nepřebírejte, neboť by dále nemuselo být zřejmé, zda k poškození nedošlo až při následné manipulaci u zákazníka.

Co nejdřívě zkontrolujte obsah zásilky

Obsah dodaného zboží je dále potřeba nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zkontrolovat. Po uplynutí této lhůty budeme zásilku považovat za doručenou bez závad.

Co dělat, když je zboží neúplné?

Mnoho typů nábytku se vyrábí v sériích a balení jednotlivých dílů do krabic probíhá v několika etapách.  Ačkoli jsou pracovníci při balení nábytku zodpovědní, někdy se může stát, že zapomenou přibalit nějaký ten šroubek nebo úchytku. Sdělte nám prosím neprodleně po zjištění informaci o chybějící součásti prostřednictvím reklamačního formuláře a popište problém.

Naší snahou bude co nejdříve vám chybějící věc dodat, neboť víme, že jste se na výrobek těšili a chcete jej co nejdříve užívat.  Pokud jde o český výrobek, zašleme chybějící součástku zpravidla do druhého dne od obdržení reklamace. Pokud se jedná o nábytek nebo zboží dovážené ze zahraničí, odvíjí se doba vyřízení reklamace od rychlosti našeho zahraničního partnera - nesmí však přesáhnout 30 dní.

Co dělat, když zboží vykazuje vadu?

Sdělte nám prosím informaci o vadné součásti prostřednictvím reklamačního formuláře a popište problém vadného místa. Vyplněný reklamační formulář zašlete společně s fotodokumentací závady na naši emailovou adresu: reklamace@bezvapostele.cz .Nejpozději do druhého pracovního dne od obdržení reklamačního formuláře vás bude telefonicky nebo emailem kontaktovat odpovědný pracovník, který přijetí reklamace potvrdí a sdělí vám informace k dalšímu postupu.

Zároveň obdržíte informace o tom, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení. Doba vyřízení reklamace je pak závislá na rychlosti výroby nového kusu vadného dílu nebo součásti. V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena nejpozději ve 30denní lhůtě. Pokud není nakupující spotřebitel ( např. nákup na firmu ), neexistuje zde přesné zákonné určení lhůty. V tomto případě vyřídíme reklamaci v přiměřené době.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Kde zboží reklamovat?

Místem pro uplatnění reklamace je adresa hlavní provozovny prodávajícícho: BEZVAPOSTELE s.r.o. , Grmelova 2095/8, 70900 Ostrava - Mariánské Hory. Uplatňovat reklamaci nelze na žádném z ostatních výdejních míst po ČR. Tyto partnerské pobočky dopravců slouží jen k vyzvednutí objednaného zboží. Před odesláním zboží k reklamaci nás prosím předem telefonicky kontaktujte na naší infolince 596 729 734 nebo 777 050 078.

A když nebudu spokojen s vyřízením reklamace?

V případě, že prodávající reklamaci zamítne jako neoprávněnou, může se kupující, nebo po dohodě s prodávajícím obě strany, obrátit na soudního znalce z oboru a vyžádat si zpracování nezávislého odborného posouzení vady. Nedojde-li k dohodě mezi kupujícím a prodávajícím, může se kupující obracet na existující systémy mimosoudních řešení spotřebitelských sporů zejména na systém www.vasestiznosti.cz, případně na příslušný soud.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ:000 20 869, internetová adresa:  http://www.coi.cz

Dotazy / odpovědi

 

Je potřeba při přebírání zásilky každý balík rozbalovat?

Při předávce zboží od řidiče proveďte důkladnou prohlídku každého balíku z dodávky. Jednotlivé balíky není potřeba rozbalovat, pouze zkontrolujte neporušenost vnějšího obalu a ochranné pásky. V případě zjištění jakýchkoli problémů zboží nepřebírejte a obratem kontaktujte infolinku Bezvapostele.

Více se dočtete v našem návodu k správnému postupu při převzetí zboží.

 

Zboží se mi nelíbí a chci jej vrátit. Jak mám postupovat?

Stačí nás do 14 dní od převzetí informovat , že zboží bez udání důvodů vracíte a neprodleně jej k nám zpět doručit.

Přečtěte si více informací o vrácení zboží ve 14 denní lhůtě.

 

Chybí mi nějaké kování, mohu přesto výrobek smontovat?

Nikdy nemontujte nekompletní výrobek. Pokud při vybalení dílců a kování zjistíte chybějící součást kování, montáž přerušte a obratem kontaktujte naší infolinku. V žádném případě se nedoporučuje nahrazovat případné chybějící originální kování "vlastními zásobami".

Přečtěte si více v našich radách a tipech k montáži.

 

Chcete být informováni o novinkách, akcích a slevách?
Obsah košíku
Celkem: 0,00 
Zobrazit košík
Vrátit se k nakupování